Що таке контент сайту ?
 
Текст дійде до читача, якщо його основні думки легко і правильно сприймаються навіть при самому посередньому читанні. Існує пряма залежність змісту від форми, тобто манери подачі інформації. Написання статей для сайту йде по декількох напрямах.
В першу чергу, на нього впливає структура. Для легкого сприйняття інформації структура тексту на сайті шикується з урахуванням певних правил: основне смислове і інформаційне навантаження лягає на:
- заголовки
- перший і останній абзаци
- перші пропозиції кожного абзацу
Психологія читача така, що він запам'ятовує перше і останнє.
Важливий стиль, вибраний автором. Правильно вибраний стиль - це можливість говорити з аудиторією на мові, яка зрозуміла для неї.
Крім того, існують стильові особливості загальні для більшості текстів: пропозиції повинні бути короткими, загальновживана лексика, лаконічний виклад.
Написання статей – багато в чому непросте заняття. В першу чергу тому, що статті несуть в собі не тільки змістовне навантаження. І дуже важливий аспект в цьому - ключові слова.
Внесення в текст від 3 до 5 % наперед відібраних ключових слів і словосполучень здатне забезпечити сайту високі місця в результатах пошуку. В залежності від того, який товар чи послугу просуває рекламодавець – в текст закладаються окремі ключові слова чи словосполучення, які будуть визначальними в переходах користувачів на сайт замовника
Фахівець визначає частотність того або іншого ключового слова, яке повинне зустрічатися в тексті. Виходячи з цього, відбувається написання статей.
Якщо ключові слова правильно встали в текст і оптимізувалися пошуковою системою – то одна з найважливіших функцій тексту здійснена. І, якщо ваш сайт буде мати професійні статті, наприклад, про товари чи послуги, які надає Ваша компанія, то підніметься в пошукових системах на перші місця.
Основне завдання копірайтера – при написанні статей розподілити ключові слова по тексту так, щоб оповідання виглядало природно.
Щоб наповнити текст якісною інформацією, одних старань копирайтера недостатньо.
Копірайтер пише текст на підставі «бріфу». Бріф готується з урахуванням цілей замовника. Але для того, щоб добитися найбільш ефективної реалізації цілей, перед складанням бріфа проводиться ряд робіт, серед яких: збір інформації про компанію, про її продукт, аудиторії, а також аналіз текстів, розміщених на сайтах конкурентів. Всі ці дані необхідні, щоб зрозуміти, який майбутній відвідувач вашого сайту. Що потрібно запропонувати йому, і зробити своїм клієнтом.
Дослідження інтернет - аудиторії відрізняється від звичайних маркетингових досліджень. Користувачі Інтернету - це особлива категорія, ще не цілком вивчена, тому в дослідженнях її на перший план виходять не економічні і соціальні, а психологічні показники.
Отже помилково вважати, що ви знайомі з своєю аудиторією в Інтернеті, тільки на підставі результатів досліджень "офлайнової" аудиторії.
 
www.biznessite.at.ua © 2008 Хамардюк Олег Усі права застережено • Авторське право охороняється згідно Закону України• • Створення,розкрутка,реєстрація,підтримка та просування веб-сайтів